Wtorek 19 listopada 2019

Julia Roberts twarzą nowej kampanii Calzedonia 2019

Trwająca już od sześciu lat współpraca będzie kontynuowana w sezonie jesień-zima 2019/20. Gwiazda Hollywood, która wcielała się w różne typy kobiet, tym razem wystąpi w spocie stworzonym przez włoskiego reżysera Ago Paniniego, który pracował już z Julią przy podobnym projekcie w 2014 roku.

Bohaterami spotu są oczywiście Julia oraz… sklepy Calzedonia. Aktorka zagląda do lokacji na całym świecie i spotyka się z ciepłym przyjęciem obsługi jak każdy inny klient. Te odwiedziny stają się podróżą poprzez różne style. Głównym miejscem akcji jest sklep w Weronie – to tam powstała Calzedonia i do dziś w tym włoskim mieście znajduje się siedziba główna firmy.

Kluczowymi produktami w nowej kampanii są trzy modele rajstop. Pierwszy to pepitka – ponadczasowy symbol stylu i jeden z najmodniejszych wzorów kolekcji jesień – zima. Drugi ma charakterystyczny, ciemnozielony kolor, łącząc kropki z geometrycznym akcentem. Trzeci to nowość w kolekcji – ciepłe i wygodne rajstopy z dodatkiem kaszmiru, idealne na zimowe chłody.

Luksusowe włókna WEŁNY z JEDWABIEM – po raz pierwszy zaprezentowane w wersji z szerokimi prążkami na maksi kardiganach, które są świetnym dodatkiem do kolekcji. W tym sezonie również produkty z lurexu są produktami must-have, ale w tym wypadku w wersji z cieniutkim prążkowaniem.

Kampania będzie towarzyszyć nam we wszystkich kanałach komunikacji. Oprócz spotu telewizyjnego przygotowano wiele materiałów digitalowych, które będą pokazywały najciekawsze momenty zza kulis.

06/11/2019
Autor: Magazyn WSJ
Hop do góry