śr: 10:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (19.07): niehandlowa en

Tymczasowo zamknięte

MINISO zostało stworzone przez japońskiego projektanta Junya Miyake i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. Ich założeniem było stworzyć styl życia i unikalne produkty, wyróżniające się autentyzmem, eksponujące swą istotę, wolna od płytkiego blichtru, które dzięki temu staną się modniejsze, bardziej wiarygodne i bardziej przystępne.

Logo MINISO, nawiązujące do torby na zakupy, jest czytelne, eleganckie i nowoczesne. Harmonijnie wpisuje się ono w estetykę branżową, zarazem eksponując ideę konsumpcji. Jest bardzo rozpoznawalne i pozostawia w pamięci niezatarte wrażenie.

Zestawienie nazwy marki z elementami graficznymi logo wyraża ideę traktowania klienta z uśmiechem, ale i z najwyższą uwagą.

W szerszym sensie, jest to zachęta do określonego stylu życia. “Radość jest dobra!” “Żyjemy po to, aby dążyć do szczęścia.

Otwórzmy nasze serca, i cieszmy się wszystkim, co przynosi los!”

 

MINISO to nie tylko marka, ale także sposób na życie. Nie celowo kładłaby nacisku na tak zwaną modę lub osobowość, lub aprobowała,

że popularne marki powinny podnosić swój status. Wręcz przeciwnie, MINISO stoi z punktu widzenia konsumentów przy opracowywaniu produktów, czyli – [Powrót do istoty], pozbyciu się sprytu i powrotu do natury.

MINISO wzbogaca nasze życie o szeroką gamę produktów w rozsądnych cenach.

Jest jak kompas, wskazując “podstawowe” i “naturalne” kierunki, zapewniając prosty sposób na wykorzystanie produktów.

  • Tymczasowo zamknięte
  • Dla dzieci, Dom i multimedia

MiniSo

Tymczasowo zamknięte

MINISO zostało stworzone przez japońskiego projektanta Junya Miyake i chińskiego przedsiębiorcę Ye Guofu. Ich założeniem było stworzyć styl życia i unikalne produkty, wyróżniające się autentyzmem, eksponujące swą istotę, wolna od płytkiego blichtru, które dzięki temu staną się modniejsze, bardziej wiarygodne i bardziej przystępne.

Logo MINISO, nawiązujące do torby na zakupy, jest czytelne, eleganckie i nowoczesne. Harmonijnie wpisuje się ono w estetykę branżową, zarazem eksponując ideę konsumpcji. Jest bardzo rozpoznawalne i pozostawia w pamięci niezatarte wrażenie.

Zestawienie nazwy marki z elementami graficznymi logo wyraża ideę traktowania klienta z uśmiechem, ale i z najwyższą uwagą.

W szerszym sensie, jest to zachęta do określonego stylu życia. “Radość jest dobra!” “Żyjemy po to, aby dążyć do szczęścia.

Otwórzmy nasze serca, i cieszmy się wszystkim, co przynosi los!”

 

MINISO to nie tylko marka, ale także sposób na życie. Nie celowo kładłaby nacisku na tak zwaną modę lub osobowość, lub aprobowała,

że popularne marki powinny podnosić swój status. Wręcz przeciwnie, MINISO stoi z punktu widzenia konsumentów przy opracowywaniu produktów, czyli – [Powrót do istoty], pozbyciu się sprytu i powrotu do natury.

MINISO wzbogaca nasze życie o szeroką gamę produktów w rozsądnych cenach.

Jest jak kompas, wskazując “podstawowe” i “naturalne” kierunki, zapewniając prosty sposób na wykorzystanie produktów.

Lokalizacja najemcy

Piętro

Legenda

Winda
Schody