czw: 10:00 - 21:00; Najbliższa niedziela (29.11): niehandlowa en

Rossmann posiada w Polsce 1000 drogerii, a na jego sklepowych półkach znajduje się ponad 16 tys. produktów. Firma jest liderem rynku chemiczno-kosmetycznego. Przez 22 lata swojej działalności Rossmann stał się w Polsce synonimem słowa „drogeria”. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. W portfolio firmy można znaleźć 800 marek: zagranicznych i polskich. Rossmann posiada również 35 marek własnych, takich jak Isana – znana i lubiana marka do pielęgnacji ciała i włosów, Babydream – kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Alouette – marka produkująca wyroby higieniczne oraz Domol – artykuły chemii domowej. W rankingu opracowanym przez OC&C Strategy Consultants w 2014 roku firma zajęła 1. miejsce w zakresie obsługi klienta wśród sieci detalicznych w Polsce.
Rossmann stara się ułatwiać klientom wybór odpowiednich dla nich kosmetyków. Pomaga w tym na przykład dystrybuowany bezpłatnie magazyn „Skarb”. W Polskim Badaniu Czytelnictwa magazynów i czasopism kobiecych (listopad 2014) zajął on 2. miejsce, uzyskując 7,6%. Zainteresowaniem konsumentów cieszy się również portal doradczy Rossnet.pl – miesięcznie notuje on 20 milionów odsłon.

  • pon - pt: 08:30 - 21:30,
    sob: 09:30 - 20:30,
    nie: 09:30 - 18:00
  • Zdrowie i uroda

Rossmann

Rossmann posiada w Polsce 1000 drogerii, a na jego sklepowych półkach znajduje się ponad 16 tys. produktów. Firma jest liderem rynku chemiczno-kosmetycznego. Przez 22 lata swojej działalności Rossmann stał się w Polsce synonimem słowa „drogeria”. Codziennie zakupy w sklepach sieci robi 600 tys. klientów. W portfolio firmy można znaleźć 800 marek: zagranicznych i polskich. Rossmann posiada również 35 marek własnych, takich jak Isana – znana i lubiana marka do pielęgnacji ciała i włosów, Babydream – kosmetyki i artykuły spożywcze dla dzieci, Alouette – marka produkująca wyroby higieniczne oraz Domol – artykuły chemii domowej. W rankingu opracowanym przez OC&C Strategy Consultants w 2014 roku firma zajęła 1. miejsce w zakresie obsługi klienta wśród sieci detalicznych w Polsce.
Rossmann stara się ułatwiać klientom wybór odpowiednich dla nich kosmetyków. Pomaga w tym na przykład dystrybuowany bezpłatnie magazyn „Skarb”. W Polskim Badaniu Czytelnictwa magazynów i czasopism kobiecych (listopad 2014) zajął on 2. miejsce, uzyskując 7,6%. Zainteresowaniem konsumentów cieszy się również portal doradczy Rossnet.pl – miesięcznie notuje on 20 milionów odsłon.

Lokalizacja najemcy

Piętro

Legenda

Winda
Schody