Piątek 21 lutego 2020

Nowości od C&A na wiosnę i lato 2020

 Nowe kolekcje damskie i Clockhouse marki C&A są połączeniem natury z miejskimi wpływami. Nadchodząca kolekcja damska Wiosna/Lato 2020 odzwierciedla bliski związek miasta z naturą, nawiązując bezpośrednio do nowoczesnego, świadomego życia. Realizując wizję C&A, mającą na celu upowszechnienie zrównoważonej mody, kolekcja jest częścią akcji #WearTheChange

Oznaczeniem tym opatrzone są bardziej zrównoważone produkty i inicjatywy C&A. Linia Premium, czerpiąca z wizerunku silnych i zdecydowanych kobiet i mody m.in. lat 80., prezentuje odważne, ale jednocześnie kobiece looki w stylu power dressing. Linia Clockhouse, oferująca modę dla młodzieży, bazuje na bardziej zrównoważonych ubraniach dżinsowych w stylu lat 90., tworząc miejski, uliczny look. 

Najnowsza kolekcja damska jest wyrazem symbiozy między tętniącym życiem miastem a siłą natury. Naturalne włókna, wzory, kolory oraz nieskrępowane sylwetki odzwierciedlają zwiększającą się świadomość ekologiczną i są dowodem zrównoważonego podejścia w modzie. 

Brigitte Danielmeyer, Dyrektorka ds. zakupów działu damskiego tak podsumowuje misję C&A oraz inspirację dla kolekcji: „C&A zawsze stanowiło wiodącą siłę w świecie mody i kształtuje tę branżę od dekad. Czerpiąc z naszego dziedzictwa jako niekończącego się źródła inspiracji chcemy sprawić, aby zrównoważona moda stała się czymś powszechnym. Kolekcja wiosna/lato 2020 jest ukłonem w kierunku rosnącej świadomości społeczeństwa i przemysłu w zakresie ochrony środowiska oraz małych kroków, które każdy z nas może zrobić, aby zmienić świat na lepsze”. 

Długie, rozkloszowane i taliowane sylwetki damskiej kolekcji tworzące naturalny, swobodny look zostały przełamane najnowszymi trendami prosto z wybiegów – kwiatowymi nadrukami z akcentami zieleni i żółci. Kurtki, bojówki i kombinezony w stylu utility w kolorze khaki zestawione z sukienkami i spódnicami maxi tworzą miejski look inspirowany naturą. Związek pomiędzy naturą a miejskim stylem życia odzwierciedlony został również w szczegółach: marszczenia, żaboty, koronki i hafty są zestawione z naturalnymi guzikami z masy rogowej i kieszeniami. 

„Nowa kolekcja Premium reprezentuje silną i energetyczną aurę kobiecości”, mówi Brigitte Danielmeyer. „Chcąc wydobyć wewnętrzną siłę, styl kolekcji oparliśmy na garniturach i sukienkach podkreślających charyzmę każdej kobiety.” 

Bliskość z naturą została ponadto podkreślona haftowanymi bluzkami i sukienkami z bawełny organicznej oraz spodniami chino, które mogą być zestawiane z ponadczasową klasyką i sezonowym must-have – trenczem. Naturalna paleta kolorów kolekcji została podkreślona wiosennymi odcieniami żółci, koloru morelowego i różu po to, aby przełamać delikatność i kobiecość sukienek oraz spódnic wyraźnymi lampasami. 

Dominującym lookiem nadchodzącego sezonu będzie biel „od stóp do głów”. Obszerne sukienki i romantyczne bluzki ozdobione białym haftem angielskim, jak również błękitne i granatowe dodatki będą przypominać o wakacjach na Riwierze Francuskiej. 

Dopasowane garnitury w kolorze białym, intensywnie różowym, szarym i żółtym nawiązują do stylu power dressing i uzupełniają garderobę na ten sezon. 

Dzięki oznaczeniu #WearTheChange klienci sklepów C&A mogą rozpoznać bardziej przyjazne dla środowiska produkty. Jest ponadto wyrazem prośrodowiskowych inicjatyw i krokiem w kierunku realizacji naszej wizji upowszechnienia zrównoważonej mody. Obecnie już co drugie ubranie oferowane przez C&A jest wykonane z bardziej zrównoważonych materiałów: od nylonu i poliestru z recyklingu np. wytworzonego z butelek plastikowych po certyfikowaną bawełnę organiczną. 

Kolekcja damska Premium obejmuje ubrania wykonane z recyklingowanych materiałów lub bardziej zrównoważonych włókien, natomiast kolekcja Clockhouse wykorzystuje recyklingowany dżins. Wszystkie stroje kąpielowe zaprezentowane podczas pokazu kolekcji są wykonane w 80% z recyklingowanego nylonu i w 20% z elastanu. 

10/02/2020
Autor: Magazyn WSJ
Hop do góry